Bjud på dej lite.....

Då var vi där igen då!
Har varit på lydnadskurs i helgen på klubben, mycket fint annordnat med Linda Rabnell som instruktör.
En riktig toppen tjej som ser ALLT där hon står. Fick bekräftat IGEN att jag MÅSTE bjuda på mer glädje när allt är BRA. 
Beröm när det är rätt!! Servera TÅRTAN!!!!!
Men tråkiga matte har lite svårt att släppa loss, ska det vara så himla svårt????????

Fixa är ju en toppen trevlig vovve och får matte bort nervproblemen som uppstår så fort hon tycker att hon INTE behärskar momenten så kommer det att delas ut 1;a pris även till Lisabackens Flitiga-Fixa.
(Jag som hade bestämt att vi INTE skulle tävla när valp köpet gjordes)

Nån som har recept på avslappnings "piller".

Annars rullar veckorna på vi har haft skolavslutning i både förskoleklass och 8;an barna växer i raskt takt.

I morgon kl tidigt åker jag till Umeå på möte och på onsdag är det tidiga morgon tåget till stockholm för ytterligare möte men snart är helgen här igen och förhoppningar finns att solen tittar fram och vi dansar runt en midsommarstång med blommor i håret. Innan dess hinner vi nog med att kolla på en lydnadstävlig oxå för att få lite mer inspiration.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste flickorna!!! Visst var det roligt på kursen!!! Ni var ju bara så duktiga!!!

2009-06-15 @ 19:21:07
Postat av: Mamma Persson

Jätte trevligt på kursen! Är supernöjd med Fixa hon har fått alldeles för få möjligheter att göra/lära rätt. Nu j-klar får det bli ändring, skärpning matte!!!!

2009-06-15 @ 21:43:59
URL: http://mammaaapersson.blogg.seperss
Postat av: Joel

HEJ MARIA :D

2009-06-21 @ 15:50:27
URL: http://bigbenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallo! Tack för grattiset! Jag tryckte på din länk som du skrev in men kom helt fel först för då hamnade jag på någon sida om någon som försöker bli gravid, haha, jag blev lite fundersam men sen hittade jag din gamla blogg och såg att det hade blivit fel i adressen på den nya. Nu hittade vi hit i alla fall och jag lägger in din länk så vi slipper hamna vilse fler gånger :) Och klart ni ska tävla!! Det kommer gå galant, det är jag säker på!

2009-07-29 @ 00:29:36
URL: http://www.gangster-glimma.blogspot.com
Postat av: Mamma Persson

Tror jag bryter ihop, gjordet det igen!!!!

Skrev FEL adress på ännu en gång varför är det sånt problem????

2009-08-01 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0