Rullgruset är HÄR.....

Då var det dax igen då, orden man helst av allt inte ville höra just nu iaf!
-Jag ska ut och åka moppe!
Just så lät det hos oss idag, såg rullgruset framför min ögon mm mm mm.
Klockan gick och det började skymma, trodde i min enfald att moppe åkningen lagts på is, men SÅÅÅ ringden dörr klockan och vad stog på gatan, ni gissade rätt, en moppe......
Klockan var senare än vad mamman tänkt, kölden hade kommit och rullgruset det ligger dår det ligger.....
Kyla=isigt=KÖR FÖRSIKTIGT eller HELST INTE ALLS!
Men det hörde man inte mamma tänka, så iväg for dom tonnisarna och här ligger jag i sängen och väntar på att få höra en moppe komma och lämna av MIN dotter, den som väntar på ngt gott!
Sov gott ni som kan, jag kan nog inte de förrän moppen kommer igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0