Påsken är över och våren på väg!

Nu är påskens tid förbi, go saker har passerat strupen ett antal gånger dessa dagar, det har faktist blivit några (inte så långa) promenader oxå. En  halv jogging tur till Essvik och hem hann vi med på söndan, fick gosa lite med underbara schäfer valpen (som namnet just for ur min skalle) och hann även smaka på en mycket god choklad kaka innan det var dax för en jogging tur hemmåt. Hade för första gången i mitt liv annonserat på BLOCKET och fick napp på direkten, såklart ville dom komma när vi hade stuckit ut i det fantastiska vädret. Hade tänkt sälja bort en barn cykel så det blir lite luftigare i förrådet.
Kärringarna har även varit på visit innan resan till blåkulla, våren har fått lite hjälp på traven så vår fina handavtrycks gång i cement tinat fram, mattan i vardagsrummet fick en tvätt och "solkatten" Sixten hann hem från blåkulla han oxå.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tant!

jag vill bara önska dig en trevlig helg,själv så drar jag söderut imorgon bitti och hoppas på sköna äventyr i stockholms alla butiker! kraaaam mashi

2009-04-16 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0